Welkom

21 juni 2013 - Heerhugowaard, Nederland

Zondag 16 juni is het Nederlands honkbalkampioenschap Little League voor juniors gewonnen door het team van de Nighthawks. Dit kampioenschap wordt bekroond met deelname aan het EK in Polen, dat plaatsvindt van 2 tot 9 juli as.

Little League Nederland is een tak van de bekende Amerikaanse Little League, opgezet om de honkbalsport te promoten en voor ieder kind toegankelijk te maken. Sportiviteit en samenwerking zijn de sleutelwoorden. Anno 2009 doen jaarlijks wereldwijd circa 3 miljoen kinderen mee, met als spectaculaire afsluiting de World Series Little League in de USA!

Begin juli zal het team afreizen naar Kutno in Polen. Meespelen in een Europees Kampioenschap is natuurlijk een unieke ervaring, hoewel dit voor sommige spelers en ouders een forse wijziging in de vakantieplannen betekent.  En mochten de jongens erin slagen ook hier het goud in de wacht te slepen, zal dit team de ultieme honkbaldroom werkelijkheid zien worden:  deelname aan het WK in Taylor, Michigan (VS) half augustus!

Op http://llnoordholland.reislogger.nl/ is het verslag van de wedstrijden en belevenissen in Polen te volgen en zullen hier de foto’s worden gepubliceerd.

Spelers:
Niels Barhorst, Jesse van de Berg, Bram Blokker, David Bos, Bob Helling, Max Leccis, Indy Oostdijk, Carlos van Os, Ivar van der Roest, Niels Roos, Marijn Spoor, Rick Timmermans & Cor Zoon.

Coaches:
Jules van de Berg, Michael Blokker & Donald Pietersz

IMG_8165

om alvast in de sfeer te komen , bijgaande linkjes naar voorgaande afvaardigingen uit de buurt ;-)

Little League 2009

Junior League 2010

1. Hans Roos:
    21 juni 2013
    Als je de link Nighthawks aanklikt kom je op een site van de Stichting Talentontwikkeling met het Nighthawksteam van 2012 !!
    Ik heb daar al eens over gemailed, echter zonder resultaat.
    Lijkt me niet juist om deze link te handhaven (of het juiste team te vermelden).
  2. Hans Roos:
    21 juni 2013
    Overigens vind ik de site erg leuk !!
  3. Paul Timmermans:
    Hallo ,
    Wie heeft er foto's voor onze reislogger. Stuur ze maar, dan zetten we ze erop.
  4. Gerard Spaans:
    21 juni 2013
    Gefeliciteerd Boys "Kick some ass over there"
    Wordt wel weer eens tijd om een nederlandse delegatie naar America te laten afreizen.
    oh ja als ik in de buurt ben kom ik wel ff een paar foto's maken Kutno ik weet de weg.
  5. Ivar:
    Leuke site hoor!!
    Nu veel fotos maken en vehalen tikken.
  6. Jules #45:
    22 juni 2013
    Wat een mooie start van onze site, we gaan er met zijn alleen een mooi verhaal van maken!
  7. Paul Timmermans:
    22 juni 2013
    Dankzij de geweldige hulp van een zeer goede vriend, Jan Kruijdenberg, kunnen wij nu allemaal gebruik maken van deze site. Woensdagavond belde ik hem of hij ons misschien een heeeel klein beetje op weg kon helpen met het begin van een site. Gelukkig verregende de hoofdklasse wedstrijd UVV - ADO waar hij als fotograaf aan de slag zou gaan en nu is de site volledig klaar. Hulde aan Jan. Ik kom graag na Kutno een wijntje bij je brengen en help dan ook wel hem op te maken!

Paul Timmermans
  8. Michael Blokker:
    22 juni 2013
    Geweldig wat een groep honkballers, hun ouders en familie in een week tijd allemaal voor elkaar weten te krijgen. Dank hiervoor namens kader en spelers!
  9. Sandra Zoon:
    23 juni 2013
    Wat een mooie website, we gaan er mooie verhalen en foto's op zetten.
  10. Manon en Ruud:
    30 juni 2013
    Ziet er al goed uit hoor, zal morgen de site van de stichting bijwerken zodat er naar hartelust "geklikt" kan worden...
    Was al goed op weg hoor maar tijd is de grootste vijand hier...
    Toi toi toi mannen!!!